Klachtafhandeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar topdesignradiatoren@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze responsetijd op klachten bedraagt maximaal 2 werkdagen. U ontvangt altijd een bevestiging van u klachtmelding per brief of per post, maximaal binnen 2 werkdagen.
Vermeld altijd:

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • Order- en/of factuurnummer
  • Email adres
  • Duidelijke omschrijving

Mag ik u erop wijzen dat we tot op heden geen klachten hebben ontvangen. Maar mochten er klachten komen zullen we naar alle redelijkheid onze klanten zo goed mogelijk helpen.
Klik hier om meer details over Klachtenregeling te bekijken